ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ


                                                                          ΙΣΤΟΡΙΑ



ΣΤΙΣ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΟ ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ.
ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ, Η ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΩΝ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 20 ου ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΑΣΧΙΣΗΣ ΜΑΚΡΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΩΝ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ.
ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ  ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΠΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΩΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΦΙΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΛΛΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ-ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ- ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΟΥΣ.


                                      Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤOYΣ
1834-O THOMAS DAVENPORT ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΑΡΧΙΚΑΤΙΣ ΦΟΡΤΙΖΟΜΕΝΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ
1889- Ο THOMAS EDISSON ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ  ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΑΛΚΑΛΙΚΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ.
1890- WILLIAM MORRISON ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ DES MOINES ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ 13 ΩΡΕΣ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 14 mph.
1899-ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ CAMILLE JENATZYS ΘΕΤΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΡΕΚΟΡ ΤΩΝ 66 mph [106 Κμ/h] ΣΕ ΕΝΑ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ 2 ΜΟΤΕΡ ΤΩΝ 12 ΒΟΛΤ. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΡΑΓΔΑΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.

1900-ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΡΕΚΟΡ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΒGS.ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΓΙΑ 180 ΜΙΛΙΑ [290 ΧΛ] ΜΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟΝ ΦΟΡΤΙΣΗ.
1903-ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΓΙΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΔΗΓΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ Ο KRIEGER ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ  ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΣΤΙΑΖΜΕΝΟ ΜΕ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ ΠΡΑΓΜΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΥΤΗΝ.
1930-ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΣΤΑΣΗ ….ΑΜΕΡΙΚΗ
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΕ ΞΑΦΝΙΚΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ  ΤΗΣ  ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ 1929 ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΙΣ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΕΚΤΟΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΑΓΩΣΑΝ.                                           
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ ΜΟΝΟΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ [ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ]. ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΝΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.
ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΜΕΓΑΘΗΡΙΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ.
                         ΠΟΙΟΣ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ΄΄GM,FORD,NISSAN,TOYOTA, ΟΛΟΙ ΑΝΕΠΤΥΞΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΜΗΔΕΝ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ.ΟΜΩΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΗΚΕ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΥΤΩΝ
1]ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΠΕΤΡΑΙΛΑΙΟΥ΄΄ ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΠΟΥΛΟΥ ΣΧΕΔΟΝ 3 ΔΙΣ ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΝΑ ΒΔΟΜΑΔΑ
2]ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ΄ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2002Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΥΣ ΕΝΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΩΛΗΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΕΡΙΩΝ ΠΟΡΩΝ ΤΗΣ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ.
ΣΗΜΕΡΑ Ο SHAI AGASSI ΙΔΡΥΤΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ BETTER PLACE ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ FOREIGN AFFAIRS ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 100 ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙ ΤΟ 2020 Ο ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΣΤΟΛΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΟΧΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΑΛΛΑ  ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ. ΚΑΥΣΙΜΩΝ  .ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 18 ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 2013
ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΗΜΕΡΑ Η ΙΑΠΩΝΙΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΑΛΜΑΤΩΔΗ ΠΡΟΟΔΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η  ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ Η ΗΟΝDA ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΤΟ 1999 ΚΑΙ ΤΟ 2000.
ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΔΗΘΕΝ ΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΡΙΝ ΓΛΥΤΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΧΑΡΙΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ. ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΗΤΑΝ ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ. ΕΝΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΘΑ ΚΑΝΙΒΑΛΙΖΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕ ΣΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ,(ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ, ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ, ΜΠΟΥΖΙ ,ΦΙΛΤΡΑ ΚΛΠ.)
                                                   ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
1] ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΕΩΣ, ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ, ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΧΘΕΙ.
2] EINAI ΠΙΟ ΑΘΟΡΥΒΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ.
3] ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ.
4] ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΑΘΕΡΗ ΡΟΠΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΩΣ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΟΡΙΟ ΣΤΡΟΦΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ.
                                                   ΖΗΤΗΜΑΤΑ
ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ  ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΤΙΣΕΙ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΤΑ ΑΠΟΛΙΘΩΜΕΝΑ ΚΑΥΣΙΜΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΙΘΑΝΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
                          
                          ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
1] RANGE ANXICTY [ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ] ΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
2] Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ, Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ, ΚΑΙ Ο ΠΑΡΟΧΟΣ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ  ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΝΑ ΦΟΡΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΜΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ.
3] ΕΝΩ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΘΕΣΠΙΖΕΙ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΛΗ ΒΟΥΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ.
4] ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ.
5] ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΟ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ [ΣΥΝΗΘΩΣ 6 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗ]
6] ΥΨΗΛΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου